Echipamentul esențial pentru fotografia de produs
Pentru un magazin online, fotografia de produs de calitate înaltă reprezintă primul pas în procesul de vânzare. Dacă reușești să le atragi atenția prin fotografii fără cusur, cu siguranță le vei trezi interesul și pentru a cumpăra ceea ce vinzi tu – e binecunoscut deja că modul de prezentare al produselor în mediul online reprezintă un factor important în decizia de cumpărare a consumatorului.
Din prisma vremurilor incerte pe care le trăim, mulți proprietari de magazine online au început să observe importanța fotografiilor calitative – sau mai bine spus, importanța lipsei acestor fotografii, căci șansele de a apela la serviciile unui fotograf profesionist au scăzut considerabil din cauza restricțiilor pandemice. Pe lângă acest lucru, bugetele acordate acestui serviciu au scăzut și ele din cauza veniturilor mai mici – motiv pentru care mulți decid să investească în aparatură foto proprie, care să îi ajute să obțină un rezultat final profesionist.
Dacă ești și tu în această situație, ne-am gândit să alcătuim o listă de echipamente esențiale pentru fotografia de produs, care îți va fi de mare folos atunci când dorești ca produsele tale să fie scose în evidență așa cum merită.
1. Aparat de fotografiat
Chiar dacă telefoanele mobile din zilele noastre se laudă cu camere foto cu mulți megapixeli și fotografii excelente, noi totuși recomandăm să investești într-un aparat de fotografiat bun – diferența este încă vizibilă. Pentru fotografia de produs, la un nivel începător, poți opta și pentru un dispozitiv de calitate medie, care îți va oferi rezultatul ideal al imaginii de care ai nevoie. Ca să îți oferim un punct de plecare, aparatele DSLR entry level realizează imagini incredibile, iar dacă vrei să îndrăznești și mai mult cu materialele tale vizuale, îl poți folosi și pentru filmări HD.
Nu trebuie să fii profesionist ca să știi să-ți alegi un aparat de fotografiat bun – avem chiar și noi un ghid pentru începători.
2. Fundal alb
Când vine vorba de un fundal alb, inventivitatea poate fi pusă la încercare, descoperindu-se multiple modalități de a obține unul folosindu-te de ce ai prin casă, însă dacă nu vrei foarte multe bătăi de cap, achiziționarea unui fundal alb va face diferența în fotografiile tale. În fotografia de produs, atunci când utilizezi un fundal alb, produsul tău devine punctul central, iar atenția este direcționată doar către acesta, fără alte modificări de lumină sau culoare. Îți recomandăm ca atunci când achiziționezi un fundal alb, să alegi de asemenea și un suport de fundaluri portabil, pentru un plus de comoditate și eficiență.
3. Lumini
Dacă momentul zilei îți permite, ar fi ideal să optezi pentru lumină naturală, deoarece aceasta nu distorsionează culorile și reprezintă cea mai la îndemână modalitate de a avea produsul tău fotografiat cu lumina potrivită. Dacă totuși nu poți beneficia de lumină naturală, kiturile pentru lumină destinate fotografiei de produs reprezintă o alternativă la îndemână, ce îți vor fi de folos în perioada inițiatică a activității tale.
4. Trepied
În fotografia de produs, mereu vei avea nevoie de un trepied pentru a realiza imagini clare și stabile. Știm că îți dorești ca imaginea de pe site a produselor tale să fie perfectă, însă oricât de stabilă îți vei menține mâna, aceasta nu va fi niciodată perfect nemișcată – lucru ce poate fi evitat prin folosirea unui trepied pe care să-ți stabilizezi aparatul foto.
Lista echipamentului de care ai nevoie pentru fotografia de produs nu trebuie să fie lungă pentru a face o treabă profesională cu acesta. Îți recomandăm ca, pe lângă echipamentul folosit, să intervii mereu cu un strop de creativitate și idei inedite pentru produsele tale. Uneori, acestea pot însemna mai mult decât instrumentele folosite, iar publicul tău sigur va aprecia asta!
Nu stii ce sa alegi? Vrei o solutie dedicata? Contacteaza un specialist!