Instrumente care îți vor spori prezența în online ca fotograf 

Pentru mulți fotografi, promovarea online poate fi un domeniu de neînțeles, așa că ne-am gândit să venim în ajutorul comunității noastre cu o selecție de 5 instrumente utile care să-ți sporească prezența în online ca fotograf. Prin promovarea ta online ca fotograf profesionist, vei beneficia de recunoașterea serviciilor tale și de o mai bună expunere a muncii tale, atrăgând astfel atât colaborări noi cu branduri, cât și potențiali clienți.

 

5 instrumente utile pentru un fotograf

 

1. WordPress

Pentru o prezentare clară și organizată a serviciilor, dar și a portofoliului tău, este necesar să îți creezi un site web atractiv cu ajutorul căruia să te promovezi. WordPress este o platformă foarte intuitivă și ușor de folosit – vei putea să-ți faci singuri un website, alegând un template din cele puse la dispoziție și populându-l cu informații și fotografii, fără a fi nevoit să scrii linii de cod. 

În propriul site web îți poți crea secțiuni pentru diverse subiecte, cum ar fi portofoliul tău, tipuri de ședințe foto pe care le oferi, detalii despre prețuri, dar și despre echipamentele foto pe care îl folosești în studioul tău (ce tip de aparat foto ai, diversitatea obiectivelor foto, calitatea luminilor, filtre obiective, cât și elemente de decor).

 

2. Tiny PNG

Calitatea imaginilor de pe site-ul tău vor influența cu siguranță deciza vizitatorilor de a te alege pe tine ca fotograf pentru ședința foto dorită. Însă, imaginile de dimensiuni mari sunt cele care îți pot încetini viteza site-ului și implicit performanța sa, creându-se nedorita posibilitate de a pierde potențiali clienți. Pe lângă asta, un site care merge greu va fi clasat pe poziții joase în pagina de căutări Google, iar asta îți afectează vizibilitatea. 

Tiny PNG te va ajuta să optimizezi dimensiunea fotografiilor pe care vrei să le urci pe site-ul tău, accelerând astfel viteza de încărcare a site-ului, dar îmbunătățind și experiența de navigare a utilizatorilor.

instrumente-utile-promovare-fotograf-online-tiny-jpg 2

3. Logaster

Un simplu logo cu un aparat foto alături de inițialele numelui tău nu sunt suficiente pentru a-ți pune semnătura în fotografiile tale. Datorită faptului că lucrezi într-un domeniu creativ, și logo-ul tău trebuie să fie pe măsura calității fotografiilor pe care le realizezi. Dacă ai tangențe cu art design-ul, te poți folosi de câteva elemente pentru a-ți crea propriul logo. Dacă totuși vrei să apelezi la o platformă specială pentru un astfel de serviciu, Logaster este una dintre cele mai bune soluții în materie de profesionalism și eficiență în livrarea materialelor dorite. 

 

4. Later

Instagram este una dintre cele mai populare platforme în materie de promovare a fotografiilor pe care le realizezi. Fiind un loc cu și despre fotografii, cu siguranță vei vrea să îți creezi un cont, pentru a-ți distribui munca pe această rețea socială. O platformă online precum este Later, te va ajuta să planifici din timp postările în social media și să le programezi direct, permițându-ți astfel să îți eficientizezi timpul petrecut pe Instagram pentru promovare.

 

5. Canva

Profesionalismul fotografiilor tale poate căpăta forme și înfățișări diverse prin folosirea platformei Canva, una dintre cele mai apreciate aplicații pentru realizarea de materiale vizuale. Fotografiile tale trebuie să fie prezente pe fiecare rețea socială,  însă forma în care le distribui trebuie să difere în funcție de formatul impus de fiecare platformă – dacă pe Instagram folosim cel mai des formatul 1:1, pentru Facebook cel mai întâlnit este formatul landscape 16:9, iar pentru stories avem formatul vertical 9:16. Canva te poate ajuta să adaptezi fiecare fotografie, dar și să o stilizezi cu ajutorul unor elemente precum frames, text, animații.

Canva este un instrument online intuitiv și ofertant din punct de vedere estetic, care te va ajuta să publici fotografiile perfecte pe Instagram, Facebook sau chiar Pinterest

instrumente-utile-promovare-fotograf-online-photosetup-bucuresti-3

 

Nu uita! Succesul tău în calitate de fotograf vine odată cu promovarea în mediul online a materialelor pe care le realizezi. Alege să distribui fotografii din cele mai diverse cadre și perspective, pentru a atrage categorii cât mai multe de potențiali clienți. 

Pentru consultanță în vederea alegerii celor mai potrivite echipamente foto în funcție de nevoile tale, echipa Photosetup te așteaptă de luni până vineri de la orele 10:00 – 19:30 și sâmbătă de la 10:00 – 14:00, pe în showroom-ul de pe strada Uranus 98, București

 

%d bloggers like this: